Benefiet diner 23 maart 2024

In samenwerking met Welzijn West Betuwe is 10 jaar geleden door Lions Rivierenland het project “Dat Smaakt” opgezet, een voedingsvoorlichtingsprogramma voor basisschoolkinderen in West Betuwe. Daar zijn kinderkookclubs uit voortgekomen en een aantal enthousiaste sterrenkoks-in-de- dop bereiden op 23 maart a.s. een heerlijk 5-gangendiner.
De opbrengst van het diner gaat naar Stichting Leergeld, een organisatie die ernaar streeft dat ALLE kinderen kunnen meedoen aan activiteiten waar kosten aan verbonden zijn. Want nu meedoen is straks meetellen!

Het diner bestaat uit de volgende keuzegerechten:

ENTRÉE
Trio amuse Italiano

VOORGERECHT
A.   Jersey Crab soep
B.   Uiensoep

TUSSENGERECHT
Tomatensorbet

HOOFDGERECHT
C.   Truffelrisotto (vegetarisch)
D.   Zalm Wellington
E.   Tataki van kogelbiefstuk

NAGERECHT
F.    Tiramisu
G.   Cranberry clafoutis

Het programma op 23 maart ziet er als volgt uit:
17:30 uur           ontvangst
18:00 uur           aanvang diner
22:30 uur           einde

AANMELDEN
Als u dit feestelijke diner niet wilt missen, meldt u dan vóór 16 maart aan bij Mechel Pennings, mechel.pennings@gmail.com. Uw aanmelding is pas definitief nadat u €49,50 pp heeft gestort op rekeningnummer NL23RABO0102248699 t.n.v. Lions Rivierenland o.v.v. Benefietdiner. De betaling dient uiterlijk op 16 maart te hebben plaatsgevonden. U krijgt daarvan een bevestiging.

Als u zich inschrijft voor het diner wilt u dan vermelden:

• met hoeveel personen u komt
  • de namen van ieder in uw gezelschap
  • welke keuze eenieder heeft gemaakt,  dus voorgerecht A of B, hoofdgerecht C of D of E, nagerecht F of G.

Aan de hand daarvan wordt een tafelindeling gemaakt, zodat u met uw eigen gezelschap aan tafel zit. Er is ruimte voor 60 deelnemers, toewijzing vindt plaats op volgorde van definitieve inschrijving.

DRANKJES
Drankjes worden geserveerd door medewerkers van De Leidsche Hoeven en dienen ter plekke te worden afgerekend (pinnen is mogelijk).

ADRES
Het diner vindt plaats bij De Leidsche Hoeven, Oude Hoevenseweg 8, Tricht. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met:
Jeroen Vuurens (Welzijn West Betuwe) 06-23118719 j.vuurens@welzijnwestbetuwe.nl
Casper Vermeulen (Lions Rivierenland) 06-53250347 c.vermeulen12@hetnet.nl

Wij hopen dat u in navolging van het enthousiasme van de jonge koks een gastronomische avond zult beleven, waar u nog vaak met veel plezier aan zult terugdenken. Graag tot 23 maart!